Bloggen öppnar!

Hej igen alla panfuvänner. Jag heter Sheris och det här är min andra panfublogg. Jag har spelat panfu i 1172 dagar, ungefär 3-4 år. En gång i tiden hade jag en ganska känd panfublogg som hade många läsarevarje dag, men eftersom jag slutade så förlorade jag alla läsare och la sedan ner bloggen. Nu några år senare är jag tillbaka igen!

Här kommer ni få läsa serier som jag kommer att uppleva. Jag har även en bolly som heter Rico som kommer att skriva i denna blogg lite då och då.

Här är en bild på mitt hus:

 
Hoppas ni stannar //Sheris!

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-05-12 @ 12:24:09 ? http://blogg.se
Postat av: sahara112

hej! tänkte att jag skulle följa dig! >333

2013-05-12 @ 19:23:29

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0